T-Mobile Slovensko
Program Riadenie a zlepšovanie procesov metódou Six Sigma sme v období november a december 2006 vykonali pre pracovníkov Divízie služieb zákazníkom a Divízie predaja spoločnosti T-Mobile Slovensko. Program bol zameraný na (1) osvojenie si základných nástrojov zlepšovania procesov nástrojmi Six Sigma a na (2) riešenie dvoch projektov – zlepšenie dvoch procesov, ktoré majú priamy dopad na spokojnosť zákazníkov spoločnosti T-Mobile Slovensko.
Ako program hodnotili jeho účastníci:
Očakávania účastníkov pred školením:- Získať znalosti v oblasti zlepšovania procesov a hlavne v ich analýze
- Naučiť sa (za krátky čas) čo najviac o metóde Six Sigma a vedieť to následne využiť tam, kde to bude potrebné.
- Riešiť naše projekty zlepšovania konkrétnych procesov.
- "V budúcnosti sa budem viac ako doposiaľ rozhodovať na základe údajov a budem vedieť vhodne kombinovať rôzne nástroje, ktoré som sa naučila. Na proces sa budem pozerať od začiatku do konca."
- "Začnem si všímať hodnotu pridávajúce a hodnotu nepridávajúce činnosti a kroky v procese."
- "Myslím, že sme dostali a získali komplexný pohľad a všetky potrebné informácie k tomu, aby sme metódu Six Sigma začali využívať."