Novinka
DHL Express
Stali sme sa partnerom spoločnosti DHL Express pre realizáciu programu First Choice aplikovaním DMAIC + Lean na Slovensku, v ČR, Rumunsku, Slovinsku a v Bulharsku.
Cieľom programu First Choice je stať sa do roku 2012 lídrom v oblasti vernosti zákazníkov (Customer Loyalty), stať sa pre klientov dodávateľom prvej voľby.
Spôsobom dosiahnutia cieľa je prispôsobiť správanie a procesy potrebám a požiadavkám zákazníkov:
- Poznať očakávania zákazníkov, vedieť kde a prečo sa nenapĺňajú
- Angažovať všetkých zamestnancov v poskytovaní excelentných služieb zákazníkom
- Používať štandardnú metodológiu neustáleho zlepšovania procesov
V rámci programu vykonávame nasledovné činnosti:
- Praktické workshopy s vedením/sponzormi: poznať základy metodiky DMAIC + Lean, úlohy a zodpovednosti sponzorov, komunikácia First Choice, výber priorít zlepšovania a iniciatív (projektov zlepšovania)
- Tréning Initiative Champions: detailný tréning metodiky DMAIC + Lean, riešenie Iniciatív, vedenie tímov, komunikácia First Choice
- Tréning Process Improvement Advisors: tréning metodiky DMAIC + Lean, vedenie workshopov, komunikácia First Choice
- Kaučing Iniciatív a workshopov: riešenie iniciatív a vedenie workshopov pod dohľadom Master Black Belta - kauča
Program First Choice sa realizuje globálne vo všetkých krajinách pôsobenia spoločnosti DHL Express. Stovky iniciatív a workshopov, ktoré sa doposiaľ realizovali prinášajú výrazné zlepšenia: skrátenie doby trvania procesov a činností, zjednodušenie, odstránenie chýb a duplicít, všetky smerujúce k zvýšeniu spokojnosti a vernosti zákazníkov.